با اعلام محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، مرکز همایش‌های برج میلاد به عنوان «سینمای رسانه‌های گروهی» در این دوره جشنواره میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

برج میلاد «سینمای رسانه‌های گروهی» شد/ آغاز کار از ۱۰ بهمن

 به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر و با توجه به درخواست جمعی از اهالی رسانه، مرکز همایش‌های برج میلاد به عنوان «سینمای رسانه‌های گروهی» درنظر گرفته شد و در این دوره میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

حیدری با تاکید بر اهمیت جایگاه رسانه در جشنواره فیلم فجر و لزوم برنامه‌ریزی جهت ایجاد فضای مطلوب فعالیت اهالی رسانه در ایام جشنواره، گفت: امسال فعالیت سینمای رسانه‌های گروهی، شنبه دهم بهمن ماه، یک روز زودتر از شروع برنامه جشنواره در سینماهای دیگر کلید خواهد خورد تا با توجه به فشردگی برنامه نمایش فیلم‌ها، اهالی رسانه بتوانند در فشار کمتر و شرایط مطلوب‌تری به فعالیت بپردازند.

این هشتمین سالی است که برج میلاد به نوعی میزبان رسانه‌های گروهی در جشنواره فیلم فجر است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، برج میلاد پیش از این به عنوان «کاخ جشنواره» مطرح بود و محمد حیدری سال گذشته در حکم بهروز غریب‌پور از وی به عنوان مدیر کاخ جشنواره نام برده بود.

در سال های گذشته در کاخ جشنواره اهالی رسانه و منتقدان سینمایی در کنار نمایندگان نهادها و سازمان های مختلف و همچنین سینماگران به تماشای فیلم های فجر می نشستند و حال باید دید با این تغییر عنوان از «کاخ جشنواره» به «سینمای رسانه های گروهی» تغییری هم در نوع حضور افراد غیررسانه‌ای در این مکان ایجاد می شود یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.