پائولو دیبالا که گفته می شد در ابوظبی با پیشنهاد تمدید قرارداد یوونتوس موافقت کرده ضمن تکذیب این خبر عنوان داشت که به فرصت بیشتری برای فکر کردن نیاز دارد.

پاسخ مثبت دیبالا به رئیس باشگاه رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، دیبالا تابستان ۲۰۱۵ با رقم ۳۷ میلیون یورو از پالرمو به یوونتوس پیوست. درخشش او در تیم جنوبی ایتالیا به حدی بود که وی مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفت و با دعوتنامه این باشگاه چند روزی نیز در این شهر حضور داشت و یکی از بازی های بارسا را نیز در نوکمپ تماشا کرد.

در آن مقطع، تصویری از دیبالا در خانه مسی نیز منتشر شد؛ با این حال تردیدهای مسئولان بارسا سبب شد تا این بازیکن آینده دار راهی یوونتوس شود.

به نقل از ورزش سه، ستاره جوان آرژانتینی تا سال ۲۰۲۰ با یووه قرارداد دارد و سالانه ۳ میلیون یورو از این باشگاه حقوق دریافت می کند. بیانکونری ها پیشنهاد تمدید یک ساله این قرارداد و افزایش ۲ میلیون یورویی حقوق را به وی داده اند اما دیبالا هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که پیشنهاد جالب توجه رئال مادرید به دیبالا باعث تردید این بازیکن برای تمدید قرارداد با یووه شده است.

طبق این گزارش، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در گفتگوی مستقیم با دیبالا و مدیر برنامه های او، توانسته پاسخ مثبت این ستاره آرژانتینی را بگیرد و تابستان آینده قصد جذب دیبالا به عنوان کهکشانی جدید رئال مادرید را دارد.

در واقع دیبالا در ابتدا قصد پیوستن به بارسلونا را داشت؛ اما تمدید قرارداد نیمار و سوارز در واقع نشانه ای بر عدم تمایل آبی اناری ها به جذب وی بود. دیبالا می داند که با وجود MSN، نمی تواند جایگاه ثابتی در بارسا داشته باشد و به همین دلیل ترجیح می دهد هم تیمی رونالدو و گرت بیل شود.

به طور حتم تابستان آتی شاهد مقاومت یوونتوس در مقابل پیشنهاد رئال برای دیبالا خواهیم بود؛ ولی این احتمال وجود دارد که رئال یک بار دیگر رکورد نقل و انتقالات فوتبال را بشکند.

بارسلونا نیز در این میان بیکار نخواهد نشست. طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا با استفاده از رفاقت نزدیک برائیدا(مدیر ورزشی بین الملل بارسلونا) و ماروتا(مدیر یووه) تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد دیبالا با یووه خواهد کرد تا اطمینان یابد که این بازیکن تا ۲۰۲۱ در یووه خواهد ماند.

بدین ترتیب آبی اناری ها زمان کافی برای جذب دیبالا در آینده را خواهند داشت و همچنین مانع پیوستن او به رئال مادرید خواهند شد.

رئالی ها به دنبال جذب مسی آینده هستند و پرز پاسخ مثبت دیبالا را نیز گرفته است؛ تنها باید تا تابستان آینده صبر کرد و دید برنده این بازی چه تیمی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.