آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچگاه کوتاهی نمی‌کرد.

آیت‌الله شرعی در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی کوتاهی نمی‌کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: با نهایت تأسف خبر فقدان  عالم ربانی حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی شرعی(رحمة الله علیه) را دریافت داشتیم. آن فقید سعید از پیشگامان انقلاب و عضو فعال جامعه مدرسین و از افراد بسیار پرتلاش بود و در راه انقلاب، لحظه‌ای از تلاش باز نمی‌ایستاد و دلسوزانه و پیوسته در فکر پیشرفت انقلاب اسلامی بود.

در این پیام تصریح شده است: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچ گاه کوتاهی نمی‌کرد. به همین دلیل مرحوم آقای شرعی اصرار بر تأسیس دانشکده پزشکی مخصوص خواهران داشت و موفق به انجام آن شد، هرچند مدتی بعد مخالفان بر سر راه آن موانعی ایجاد کردند.

در این پیام آمده است: اینجانب این فقدان اسفناک را به جامعه محترم مدرسین و همه دوستان و علاقمندان ایشان مخصوصاً بیت شریفشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان، به ویژه فرزندان محترم ایشان از درگاه خدا خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.