مدیرکل صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم گفت: هفت طرح صنعتی تا پایان امسال با بیش از ۵۹۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اسمی توسط بخش خصوصی در قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

سرمایه‌گذاری ۵۹۱ میلیارد ریالی در ۷ طرح صنعتی قشم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از منطقه آزاد قشم، جهانگیر مجیدی بیان داشت: با بهره برداری از این هفت طرح صنعتی، ۳۵۴ نفر در صنایع تولید لامپ های کم مصرف، عطر و ادکلن، پوشاک، بتن آماده، نرم افزارهای دستگاه کنترل و لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول به کار خواهند شد.

او با اعلام اینکه هم اکنون ۱۴۰ واحد صنعتی در بخش های مختلف شهرک های صنعتی تولا و فجر در منطقه آزاد قشم مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: با بهره برداری از هفت طرح صنعتی یاد شده شمار نیروهای فعال در صنایع این دو شهرک به حدود ۴ هزار نفر می رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم اظهارامیدواری کرد با ارائه تسهیلات فعال سازی به واحدهای نیمه تمام در این منطقه براساس سیاستگذاری دولت تدبیر و امید شاهد افزایش فعالیت های صنعتی و نیروهای کار در این منطقه باشیم.

او از قوانین و مقررات حاکم بر منطقه آزاد قشم از جمله معافیت مالیاتی ۲۰ ساله، مجاورت در کنار آب های بین المللی و ظرفیت های فراوان در حوزه های تولیدی و همچنین صنایع نفت، گاز، انرژی، شیلات و گردشگری به نام مزایای مهم در جذب سرمایه گذاری در قشم نام برد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.