زاهدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به منظور توسعه همکاری ها وترویج فرهنگ سلامت در سطح استان بین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تفاهم نامه همکاری امضا شد.

روحانیون سیستان و بلوچستان سفیران سلامت می‌شوند

 به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: مشارکت مردم و نقش افراد تاثیرگذار در ارتقای سلامت بسیار مهم است و در هر برنامه ای که از کمک ومساعدت مردم بهره گرفته ایم بسیار موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه روحانیت و مقبولیت آنان در جامعه انعکاس پیام های سلامت از سوی این قشر نقش بسیار تاثیرگذار در پیشگیری از بیماری های عفونی و مزمن خواهد داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه متخصصین علوم پزشکی برنامه های سلامت را به طلبه های حوزه های علمیه استان ارائه خواهند کرد تا برهمین اساس به  سطح جامعه انتقال یابد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان از آمادگی وعلاقه مندی کلیه طلاب به مباحث سلامت و انعکاس آن در بین مردم خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از تمامی ظرفیتها وتوانمندیهای علمی فرهنگ سلامت را در بین مردم ترویج کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.