شهرکرد-پاکسازی و تنقیه کلیه پل های شهرستان شهرکرد به تعداد ۱۲۰ دهانه طی یکماه گذشته توسط راهداران شهرستان شهرکرد انجام شد.

پاکسازی کامل دهانه پل های شهرستان شهرکرد انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد با اعلام این خبرگفت: به منظور آمادگی کامل در برابر حوادث و بلایای طبیعی درفصل زمستان و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز سیلاب های فصلی و خطرآفرین پل های محور مواصلاتی این شهرستان بطور کامل تنقیه و پاکسازی گردید

علیرضا مالکی افزود: تنقیه و پاکسازی پل های این شهرستان که حجم ۱۹۰۰ مترمکعب و شامل پل های با دهانه های یک و دو متری بود در مدت یک ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد.

وی به محدوده فعالیت اداره راهداری شهرستان شهرکرد اشاره کرد و گفت: راهداری شهرستان با مرکزیت شهرکرد و در محورهای منتهی به منطقه سفید دشت، سه راهی قلعه آقا(تونل رخ)، سه راهی امیرآباد (تنگه خراجی)، بعد از پل سودجان و ابتدای مصطفی آباد به ارائه خدمت می پردازد.

شایان ذکر است: اکیپ های راهداری در طول محورهای مواصلاتی استان مخصوصا" در گردنه ها و نقاط سخت گذر چهارمحال و بختیاری در تمام طول سال فعال هستند این اکیپ‌ها مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، قنوزنی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر موارد در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای را بر عهده دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.