عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران سالیانه اقدام به فروش ۱۰۰ هزار مجوز طرح ترافیک می کند و به دنبال این هستیم که این آمار افزایش پیدا نکند.

توقف همیشگی فروش طرح ترافیک روزانه ممکن نیست/ فروش سالیانه ۱۰۰ هزار مجوز ورود به طرح

به گزارش «قدس آنلاین»،  ابوالفضل قناعتیگفت: در رابطه با نرخ نهایی طرح ترافیک در سال ۹۶ در  جلسه آینده کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: میزان پیشنهاد افزایش بهای نرخ طرح در سال جاری ۱۰ درصد است و این میزان طی سال های گذشته ثابت بوده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مبنای تعریف شده برای فروش طرح ترافیک سالیانه به شهروندان متقاضی خرید طرح اظهارکرد: شهرداری تهران برای تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک، سالیانه ۱۰۰ هزار طرح را واگذار می کند و این آمار با احتساب افرادی است که به صورت دائم در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند.

قناعتی با اشاره به توقف موقت فروش طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بدون شک شهرداری تهران طرح فروش طرح ترافیک روزانه را در ایامی که با مشکل آلودگی هوا مواجه نباشیم متوقف نخواهد کرد زیرا افرادی هستند که در برخی از مواقع ناگزیر به تردد در محدوده طرح بوده و نمی توان جلو آنها را گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از بیمارستان ها و سایر نهادهای خدماتی در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و برخی افراد همانند بیماران گاه مجبور می شوند در این محدوده تردد داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر نظارت کافی بر روند واگذاری طرح های ترافیک به خبرنگاران را خواهد داشت، تصریح کرد: برای ایجاد نشدن برخی شبهات در سالی که منتهی به انتخابات ریاست جهوری هستیم بر روند واگذاری مجوزهای طرح ترافیک به رسانه ها نظارت خواهد شد تا در این رابطه شبهاتی ایجاد نشود.

قناعتی تاکید کرد: هر سال از سوی شهرداری تهران، طرح های شناور نیز برای برخی گروه های خاص در نظر گرفته می شود اما تعداد این نوع طرح ها محدود است و برخی رسانه ها نیز مشمول دریافت این نوع طرح ها می شوند.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.