معاون رئیس جمهور عراق در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرد که اگر مردم و دولت سوریه برای مبارزه با داعش از «حشدالشعبی» درخواست کمک کنند این نیروهای مردمی می توانند به سوریه اعزام شوند.

آمادگی نیروهای «حشدالشعبی» برای اعزام به سوریه برای مبارزه با داعش

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری میزان؛ «نوری‌ مالکی» گفته است که نیروهای مردمی عراق پس از شکست تروریست های داعش در عراق می توانند برای مبارزه با گروهک های تروریستی در صورت درخواست دولت و مردم سوریه به این کشور اعزام شوند.

بنا به گزارش خبرگزاری «آناتولی»،  مالکی تصریح کرد که اگر ما داعش را در موصل و عراق شکست دهیم، برای ادامه مبارزه با تروریسم و گروهک های تروریستی می توانیم به سوریه برویم.
وی افزود: در صورتی که برادران ما در سوریه درخواست کنند در مبارزه با داعش با آنها همکاری کنیم.
بنا بر گزارش‌ها، نیروهای ارتش سوریه طی عملیات نظامی در استان حمص ده‌ها تروریست را کشته‌اند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دوشنبه گزارش داد سربازان سوری به محل تجمع تروریست‌های جبهة‌النصره در روستای ام‌شرشوح واقع در 18 کیلومتری شمال شهر حمص حمله کردند.
یک منبع نظامی به سانا گفت در این حمله شماری از عناصر این گروه تروریستی-که به جبهۀ فتح‌الشام تغییر نام داده است- کشته و زخمی شدند.
این منبع افزود در عملیات نیروهای دولتی، مصطفی غالب الاحدب، فرمانده گردان توپخانۀ جبهة‌‎النصره و دو سرکردۀ دیگر این گروه به نام‌های محمد علی عفاره و محمد شیخ مصطفی، به هلاکت رسیدند.
حمله‌های ارتش سوریه همچنین به انهدام دو خمپاره‌انداز و یک خودروی مجهز به تیربار تروریست‌های جبهة‌‎النصره منجر شد.
این در حالی است که محل تجمع تروریست‌های داعش در غرب شهر پالمیرا هدف حملۀ ارتش قرار گرفت. ده‌ها داعشی در این حمله کشته شدند و شماری از خودروهای آنان از بین رفت.
بنا بر گزارش‌ها، نیروهای ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود در استان حمص ده‌ها تروریست را به هلاکت رساندند.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد سربازان سوری به محل تجمع تروریست‌های جبه النصره در روستای ام‌شرشوح واقع در 18 کیلومتری شمال شهر حمص حمله کردند.
یک منبع نظامی به سانا گفت در این حمله شماری از عناصر این گروه تروریستی-که به جبهه فتح‌الشام تغییر نام داده است- کشته و زخمی شدند.
این منبع افزود در عملیات نیروهای دولتی، مصطفی غالب الاحدب، فرمانده گردان توپخانه جبهه ‎النصره و دو سرکرده دیگر این گروه به نام‌های محمد علی عفاره و محمد شیخ مصطفی، به هلاکت رسیدند.
حمله‌های ارتش سوریه همچنین به انهدام دو خمپاره‌انداز و یک خودروی مجهز به تیربار تروریست‌های جبهه ‎النصره منجر شد.
این در حالی است که محل تجمع تروریست‌های داعش در غرب شهر پالمیرا هدف حمله ارتش قرار گرفت. ده‌ها داعشی در این حمله کشته شدند و شماری از خودروهای آنان از بین رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.