معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اجلاس سراسری اساتید و مدیران گروه معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک خبر داد.

اجلاس سراسری اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،   دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در نشست مشترک حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رنجبران معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مدیران گروه معارف استان های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: اجلاس سراسری اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ساماندهی گروه معارف، افزایش نظارت بر عملکرد اعضای هیات علمی این گروه و ارائه امتیاز به اساتید گروه معارف، طی دو هفته آینده برگزار می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته معارف در سطح استانی خطاب به مدیران گروه معارف حاضر در جلسه گفت: از آنجایی که شما در صف کار می کنید با مشکلات آشنایی بیشتری دارید، به همین خاطر دریافت نقطه نظرات شما می تواند دانشگاه را در تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه کمک کند.

دکتر حسین زاده لطفی از تشکیل کمیته معارف اسلامی در سازمان مرکزی از سال گذشته خبر داد و گفت: این جلسات به طور مرتب هر ماه برگزار می شود، در این جلسات همیشه نقطه نظرات نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری لحاظ شده و از حقوق مدرسان این درس دفاع می کنیم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین رنجبران معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه پس از انتضاب دکتر حسین زاده لطفی به معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد اهتمام ویژه ای برای ارتقا جایگاه گروه های معارف هستیم.

وی ادامه داد: دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز زحمات بسیاری برای ارتقا جایگاه گروه معارف اسلامی داشته اند که باید از آن تقدیر شود. از سوی دیگر اقدام انقلابی ایشان برای استخدام اعضای هیات علمی باعث ارتقا کیفی این دانشگاه شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد مقام معظم رهبری افزود: آموزش اساتید گروه معارف یکی از موضوعاتی است که توسط این نهاد در استان ها پیگیری می شود، این اقدام در حال حاضر به میزبانی وزارت بهداشت در ۱۵ استان انجام شده است. باتوجه به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد می شود، دور دوم میزبانی این نشست های آموزشی توسط این دانشگاه انجام شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه با پیشنهاد اعضا چند کمیسیون تخصصی جذب، کمیسیون تامین محتوای دروس و منابع درسی معارف اسلامی، کمیسیون گسترش و توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی، کمیسیون آموزشی کاتابل الکترونیک، کمیسیون بررسی و آشنایی با آیین نامه ها و وظایف مدیران گروه های آموزشی، کمیسیون معرفی و تشریح طرح تمرکز زدایی گروه های معارف اسلامی و کمیسیون نقد و بررسی طرح تدریس نیاز محور تشکیل و اعضا به عضویت این کمیسون ها در آمدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.