شهرکرد-فرمانده انتظامی استان از کشف محموله لپ تاپ قاچاق به ارزش ۶۰میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان لردگان خبر داد.

بیش از دوهزار دستگاه لپ تاپ قاچاق کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده ، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از انتقال محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون کشنده مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سردار غلامزاده با بیان اینکه مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی این تریلر را در محور "یاسوج – لردگان" شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و ۱۴۴ دستگاه لپ تاپ در مارک ها و مدل های مختلف که همگی قاچاق و بدون مدارک گمرکی بودند، کشف شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه محموله قاچاق به مقام قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان ، از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی بوده و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.