پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مسئله بین رحمتی و منصوریان قابل حل باشد، چه خوب است ریش سفیدان مشکل را حل کنند.

تأکید جباری بر حل مشکل منصوریان و رحمتی با وساطت ریش سفیدان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، علی جباری درباره احتمال اضافه شدن او یا جواد قراب به هیات مدیره استقلال، اظهار کرد: تا به امروز در این باره صحبتی نشده و نه من و نه جواد قراب اطلاعی از این مسئله نداریم. این صحبت‌ها در حد شایعه‌ است چون صحبتی با ما نشده است.

او در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد، آیا حاضر است به عضویت هیات مدیره استقلال درآید؟ عنوان کرد: باید ببینیم که چه چیزی از ما می‌خواهند؟ اگر قرار است جلسات الکی باشد، یک بحث است و اگر هم به دنبال برنامه هستند که مسئله دیگری است. در صورتی که برنامه‌ای داشته باشند، باید ببینیم که آیا مسئولیتی که به ما می‌دهند از عهده ما بر می‌آید یا نه؟ تا به امروز در هیات مدیره استقلال شرح وظایفی نبوده و ان‌شاءالله هم که از ما نمی‌خواهند به هیات مدیره اضافه شویم چون مسئولیت دارد و شاید نتوانیم مثمر ثمرباشد. (باخنده)

پیشکسوت استقلال در پاسخ به پرسشی درباره آینده این تیم در لیگ برتر گفت: باید از منصوریان حمایت شود. در استقلال جوانگرایی شده و الان با دو سه خرید، این تیم ترمیم می‌شود. من معتقدم که باید به منصوریان کمک فکری هم شود. چیزی نمی‌گویم که باعث سوءتفاهم شود ولی باید از او حمایت شود تا در ادامه راه استقلال موفق شود. استقلال نباید به دنبال بازیکن سن بالا در نقل و انتقالات باشد. اگر به منصوریان کمک بیشتری شود، فکر می‌کنم در سال بعد می‌توانیم از این تیم جوان بهره‌برداری کنیم.

جباری در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربیاتش در فوتبال، به نظرش ماندن رحمتی به نفع استقلال است یا جدایی این بازیکن؟ بیان کرد: رحمتی دراین سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و باید دید مسئله میان او منصوریان حل شدنی است یا نه. اگر مسئله قابل حل باشد، چه خوب است ریش سفیدان مسئله را حل کنند. من نمی‌دانم چه اتفاقی میان این دو رخ داده ولی این مسئله بهتر است در خانواده استقلال حل شود. این حق منصوریان است که بازیکنان و کادرش را خودش انتخاب کند و کسی منکر این نیست. با این‌حال امیدوارم مسئله حل شود تا استقلال لطمه نخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.