بجنورد- مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: در آستانه ۲۱ دی ماه روز بسیج رسانه و سالگرد شهادت شهید رهبر و ۲۶ دی ماه سالگرد شهادت شهید امانی، روز ۵ شنبه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از اصحاب رسانه ایثارگر و رزمنده استان تقدیر می شود .

ایثارگران رسانه های خراسان شمالی تقدیر می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محسن زاهد احمدی با اشاره به ضرورت حفظ روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی در جامعه و اصحاب رسانه عنوان کرد : در حال حاضر مهمترین رسالت اصحاب رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی به جامعه است .

وی با اشاره به روز بسیج رسانه گفت: در سال جاری این سازمان برنامه های متنوعی شامل دوره طرح ولایت رسانه ،جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی ، تشکیل کارگروه رسانه ای اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ، برگزاری کنگره شهید رسانه استان و گرامیداشت روز خبرنگار و ...را برای همکاران رسانه ای برنامه ریزی کرده است که با استقبال اصحاب رسانه استان مواجه شده است .

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع آموزش عنوان کرد برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه همکاران رسانه ای و ایجاد انجمن های تخصصی از دیگر برنامه های این سازمان تا پایان سال جاری می باشد.

زاهداحمدی با اشاره به ضرورت توجه به سلامت و درمان و رفاهیات همکاران رسانه ای عنوان کرد : سازمان بسیج رسانه استان با برنامه ریزی انجام شده و با توافق با موسسه تامین درمان بسیجیان در راستای کارت سلامت بشیر و بیمه تکمیلی اصحاب رسانه و همچنین سالن ورزشی اقدام کرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.