فرماندهی نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی موصل درباره پیشروی این عملیات گزارش داد که در حمله روز سه‌شنب نیروهای عراقی به مواضع گروه تکفیری داعش بیش از 60 تروریست به هلاکت رسیده‌اند.

حمله مرگبار نیروهای عراقی به تروریستهای داعش در موصل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،  فرماندهی نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی موصل درباره پیشروی این عملیات  گزارش داد که در حمله روز سه‌شنب نیروهای عراقی به مواضع گروه تکفیری داعش بیش از 60 تروریست  به هلاکت رسیده‌اند.

شبکه خبری  « السومریه» به نقل از فرمانده‌هان نظامی عراقی گزارش داد حمله نیروهای پلیس فدرال عراق به مواضع تروریستها در شهرک «میثاق» و نواحی «شیماء» 50 تروریست به قتل رسیدند.

«السومریه» همچنین اضافه می کند که در حمله موشکی تروریستهای داعش به مناطق مسکونی شرق موصل 11 نفر از شهروندان عراقی به قتل رسیدند.

نیروهای مردمی و دولتی عراق با همراهی هم پیمانان خود در 17 اکتبر 2016 عملیات ائتلافی را برای آزادسازی موصل از چنگ تروریستهای داعش آغاز کردند.

بنا به گفته بسیاری از تحلیل‌گران با وجود چند ماه از آغاز عملیات آزادسازی موصل، اما  به علت حضور شهروندان بی‌شمارغیرنظامی در شهر موصل که هم اکنون در چنگ داعش گرفتار هستند، این عملیات به کندی پیش می ‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.