مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تکمیل فازهای پارس جنوبی تولید گاز در این منطقه صنعتی روزانه به ۵۰۰ میلیون متر مکعب رسید.

تولید گاز در منطقه پارس جنوبی روزانه به ۵۰۰ میلیون متر مکعب رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی یوسفی بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس با اشاره به جایگاه مهم بسیج در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت:  حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بسیج را مردمی می‌دانند چراکه بسیج در تمام عرصه‌های اجتماع نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

  
 وی با اشاره به اینکه با حاکمیت تفکر بسیجی صادرات نفت از ایران به قبل از تحریم‌ها برگشته است تصریح کرد: در شرایطی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد وزارت نفت بتوانند وضعیت صادرات نفت را به وضع قبل از تحریم‌ها برگرداند، حاکمیت تفکر بسیجی و کار جهادی سبب شد تا این اتفاق در زمانی کمتر از زمان پیش‌بینی شده محقق شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با بیان اینکه در اوج تحریم‌ها کارهای بسیار بزرگی در پارس جنوبی ایجاد شد خاطر نشان کرد: با تلاش متخصصان داخلی روند تکمیل فازهای پارس جنوبی شدت گرفت بگونه‌ای که هم‌اکنون ظرفیت تولید گاز در این منطقه به بیش از 500 میلیون مترمکعب رسیده است که بیانگر حاکمیت تفکر بسیجی و کار جهادی در این منطقه است.
یوسفی  با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی انسان را به اوج کمال و پیشرفت می‌رساند گفت: با اتکای به توانمندی بسیجیان می‌توان قول داد که نظام در حوزه پارس جنوبی سربلند است و با افتخار می‌گوییم که باوجود فرهنگ‌ها و قوم‌ها و نژادها و مذاهب مختلف در این منطقه، همه با روحیه بسیجی و با وحدت در تلاش برای پیشبرد امور هستند.
وی با بیان اینکه در منطقه صنعتی پارس جنوبی احتمال حوادث طبیعی وجود دارد تاکید کرد:در شرایط تولید روزانه 500 میلیون مترمکعب گاز، وجود 30 پتروشیمی، 24 مجتمع گازی و بندر و فرودگاه و دیگر تاسیسات احتمال بروز حوادث طبیعی و صنعتی وجود دارد و حضور و آمادگی بسیج در این زمینه حائز اهمیت است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به اینکه سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اعتماد بالایی به جوانان دارد، بیان کرد: بنوی از نیروهای توانمند سازمان هستند که با داشتن مسئولیت‌های متعددی در حوزه بسیج صنعت نفت دارای توانمندی بالایی برای این حوزه است.
در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات محمدتقی علوی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.