بیرجند- معاون بهداشت و درمان سپاه  پاسداران با بیان اینکه در ۲۹ استان موسسه خیریه امدادگران وجود دارد یادآور شد: در خراسان جنوبی هزینه درمان قریب به ۲۵۰ خانوار سرطانی را موسسه خیریه پوشش می‌دهد که این امر اقدامی خدا پسندانه و ارزشمند است.

موسسه خیریه امدادگران  کشور هزینه درمان ۲۵۰ خانوار سرطانی را پرداخت می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، احمد عبداللهی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از پایگاه‌های تشیع واقعی در کشور استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی است  اظهار داشت: خراسان جنوبی با وجود اینکه استانی کم برخوردار است اما استانی سرفراز است و در این مدت به آن توجه نشده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه  پاسداران بیان کرد: در بهداری سپاه درمانگاه مطلوبی ایجاد شده است که‌ بستر و ظرفیتی برای خدمت و مأمنی برای مردم است.

عبداللهی تصریح کرد: در این راستا بیش از ظرفیت به مردم خدمات ارائه می‌شود و درصد توفیقات آن در مقابله با سایر استان‌ها بیشتر است چون خراسان جنوبی استانی کم برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در مجتمع بهداشتی و درمانی شهدا بخشی به نام موسسه خیریه امدادگران عاشورا را داریم که‌ در این راستا به افراد بی‌بضاعت و افرادی که بیماری صعب‌العلاج دارند خدمات ارائه می‌دهد.

معاون بهداشت و درمان سپاه  پاسداران با بیان اینکه در ۲۹ استان موسسه خیریه امدادگران وجود دارد یادآور شد: در خراسان جنوبی هزینه درمان قریب به ۲۵۰ خانوار سرطانی را موسسه خیریه پوشش می‌دهد که این امر اقدامی خدا پسندانه و ارزشمند است.

عبداللهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالانه مبلغی را به این موسسه کمک می‌کنند و این امر باقیات و صالحات است گفت: با خدمت به مردم نشاط باطنی به انسان دست می‌دهد که با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در این موسسه خیریه فعالیت می‌کنند با جان و مال و تخصص خود برای مردم و بیماران تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.