بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در سطح استان الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی خراسان شمالی الزامی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود دلپسند صبح چهارشنبه در کارگروه وضعیت جذب تسهیلات مکانیزاسیون اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استان جهت جذب اعتبارات اختصاص داده شده در بخش مکانیزاسیون در سال های اخیر مطلوب است.

وی افزود: کشاورزی از محورهای اصلی توسعه استان است و بنابراین برنامه ریزی ها و اقدامات در این حوزه باید دقت بیشتری پیگیری شود.

وی بیان داشت: افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی موجب ایجاد آسایش و همچنین تسریع در فرآیند کاشت و برداشت خواهد شد و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی تمامی اقدامات و امور باید بر اساس اولویت ها صورت پذیرد و مشارکت ها نیز افزایش داشته باشد.

دلپسند افزود: شرکت های خدمات رسان در بخش مکانیزاسیون نیز باید بیشتر از گذشته فعال شوند و در جهت توسعه و ترویج راههای نوین کشاورزی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مردم نیز به عنوان مصرف کننده باید ایرادات و مشکلات را در بخش مکانیزاسیون گزارش دهند چرا که موجب کاهش ایرادات و مشکلات در این حوزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.