اهواز- فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در محور ماهشهر-اهواز خبر داد.

محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیونی به مقصد نرسید

به گزارش قدس آنلاین محمد رضا اسحاقی در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان از ورود یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق که از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده بود به استان مطلع و شناسایی و متوقف کردن خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با کنترل محور مواصلاتی ماهشهر - اهواز ماموران پلیس آگاهی استان خودروی مذکور را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده تعداد دو هزار و ۷۶۰ جفت کفش خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار اسحاقی در خاتمه ضمن اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی اظهار داشت: پلیس با اجرای مستمر طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط استان اقدام می کند و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.