نماینده مردم هرات در پارلمان افغانستان مدعی شد که افراد مسلح وابسته به نماینده لوگر در این مجلس به خانه وی حمله کردند که دو زخمی برجای ماند.

۲ زخمی در پی سوءقصد افراد مسلح به نماینده پارلمان افغانستان

به گزار قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پارلمان افغانستان کمیسیون مصونیت وکلا را موظف به پیگیری مسئله درگیری مسلحانه دو نماینده را با جدیت بررسی کند.

«رحیمه جامی» نماینده مردم هرات در پارلمان افغانستان مدعی شد که شب گذشته ۲۰ نفر از محافظان مسلح «اکبر استانکزی» نماینده مردم لوگر به خانه وی حمله کردند که در نتیجه این درگیری‌ها دو نفر زخمی شدند.

جامی افرود که ساعت عصر گذشته، ۲۰ نفر از محافظان اکبر استانکزی با یک خودروی زرهی، دو رنجرز و یک کرولا به خانه‌ام در منطقه «کارته سه» در حوزه ششم امنیتی شهر کابل حمله کردند که در نتیجه مقاومت محافظانم و همکاری محافظان «امیرخان یار» دیگر نماینده پارلمان این کشور، یک محافظ من و یک محافظ امیرخان زخمی شدند.

نماینده مردم هرات در پارلمان افغانستان ادامه داد: پس از چند دقیقه تیراندازی و درگیری، پلیس حوزه ششم شهر کابل با مداخله، شش نفر از محافظان استانکزی را بازداشت کرد.

وی اظهار داشت: استانکزی با سوءاستفاده از روابط خود با اشرف‌غنی رئیس‌جمهور و رئیس امنیت ملی افغانستان، چنین اقدامی را انجام داده است.

این در حالی است که  اکبر استانکزی نماینده مردم لوگر در پارلمان افغانستان ضمن رد این اظهارات می‌گوید که پسر خانم جامی در یک شرکتی مربوط به دایی بنده کار می‌کرده و از آن شرکت ۲۰ هزار دلار برداشته و اکنون حاضر به حسابدهی نیست بنابراین این موضوع باید به صورت دقیق بررسی شود اما به هر صورت این موضوع مربوط شرکت است و به من ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.