رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۹۷ هزار واحد اقتصادی خرد با الگوی اقتصادمقاومتی با کمک سازمان بسیج سازندگی پیاده سازی شده است.

۹۷ هزار واحد اقتصادی با الگوی اقتصاد مقاومتی پیاده سازی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار نعمان غلامی ظهر چهارشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در تالار غدیر سپاه امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اشتغال‌زایی بر طبق اقتصاد مقاومتی در دستور کار بسیج سازندگی است و خوشبختانه در این حوزه نیز عملکرد مناسبی داشته‌ایم، اظهار کرد: حدود سه سال است که در حوزه اقتصاد مقاومتی در سازمان بسیج سازندگی به جد ورود پیدا کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در خصوص موانع حاضر بر سر راه این الگوها عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی این است که با استناد به قوانین فعلی نمی‌توان در حوزه اشتغال زایی قدم برداشت.

وی با تاکید به اینکه باید نگرش‌ها به حوزه اشتغال‌زایی تغییر کند، ادامه داد: ورود جوانان به حوزه تولید یکی از بهترین عرصه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی است اما تنها نباید منتظر استخدام و اشتغال در مراکز دولتی بود.

سردار غلامی در خصوص رسیدگی به پروژه های مربوط به مناطق محروم تصریح کرد: تاکنون ۱۳۸۶ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی اجرا شده اند و تصمیم داریم در سال جاری نیز بر روی صنایع تبدیلی تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری توسعه واحدهای صنایع تبدیلی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز روی صنایع تبدیلی تمرکز داشتیم و حتی ۷ هزار واحد نیز در این زمینه راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.