پایگاه‌های بسیج خواهران ام الشهدا و حضرت مریضه (س) بشرویه با برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت بافت لباس گرم برای مدافعان حرم به پشتیبانی و حمایت از رزمندگان مدافع حرم برخاستند.

اقدام خداپسندانه بانوان بشرویه/ بافت لباس گرم برای مدافعان حرم‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مساجد نقشی اساسی و مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز نیز بانوان ولایی شهرستان بشرویه با اقدامی خداپسندانه بار دیگر خاطرات همراهی، همکاری و اتحاد مردم ایران را در سال‌های جنگ و دفاع مقدس زنده کردند.

بانوان شهرستان بشرویه همانند تمامی بانوان ایران اسلامی که همیشه در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حمایتی حضور پررنگی داشته و دارند امروز در اقدامی خداپسندانه به پشتیبانی و حمایت از رزمندگان مدافع حرم برخاستند.

امروز در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بشرویه شاهد تلاشهای زینب‌وار این بانوان بسیجی هستیم که با اجرای طرح بافت لباس گرم برای مدافعان حرم در اجرای این طرح معنوی پیشقدم شدند و با این کار سعی دارند سهمی هر چند کوچک برای دفاع از حرم ائمه و اهل بیت آنان داشته باشند.

در همین راستا، حلقه‌های صالحین با محوریت بافت لباس گرم در دو پایگاه بسیج خواهران ام الشهدا مستقر در مسجد حضرت خدیجه و پایگاه حضرت مریضه (س) شهرستان بشرویه تشکیل شده است که این اقدام خداپسندانه با همت جشنواره مردمی فیلم عمار بشرویه و بانوان ولایی و بسیجی شهرستان انجام شده است.

امام جمعه شهرستان بشرویه در بازدید از این طرح در جمع بانوان بسیجی بشرویه اظهار داشت: شما بانوان باید قدر خود را بدانید که خداوند شما را هدایت کرده است و توفیق خدمت به کسانی را پیدا کرده‌اید که از خانه ائمه و اسلام دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس‌الدین افزود: شما بانوان در 8 سال دفاع مقدس در دو سنگر خدمت می‌کردید هم کمک‌های مالی و حمایتی در پشت جبهه داشتید و هم تربیت فرزندان برعهده شما بود و امروز هم برای دفاع از حرمین پیشگام هستید که این خدمات روح شهدا را شاد و درهای بهشت را برای شما باز می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.