خوی-فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌هاست و روزانه ۱۲۰۰ پرواز مسافرین اروپایی از آسمان امن ایران بدون کوچکترین مشکل عبور داده می‌شود.

آسمان ایران امن ترین آسمان برای مسافران اروپایی است

به گزارش قدس آنلاین،امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای شمال استان آذربایجان غربی که در محل مصلی شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که از جان شیرین خود گذشتند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از وجب به وجب این سرزمین خون پاکشان را تقدیم کردند.

وی با اشاره به برخی رویدادهای معاصر و نقش بیگانگان در آن افزود: بعضی از وقایع مهم کشور همچون کودتای ۲۸ مرداد که ترکیبی از خیانت پهلوی و ظلم استکبار بود و به واسطه دخالت برخی از کشورها بر سر مردم ایران آوردند، در ذهن مردم به عنوان یک خیانت و سابقه بد آن کشورها باقی می‌ماند.

اسماعیلی افزود: دولت‌هایی که حیثیت خود را به بهانه تامین امنیتشان به کشورهای استکباری می‌فروشند، به گواه تاریخ، کشور و حتی نوامیس آنان بارها مورد تعدی همان دولتهای استکباری قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پشتوانه دفاعی کشور تصریح کرد: امروز تمامی تسلیحات نظامی در کشور در کنترل قرارگاه پدافند خاتم الانبیاست و این قرارگاه در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی قرار دارد.

اسماعیلی بیان کرد: آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها است و روزانه ۱۲۰۰ پرواز مسافرین اروپایی را بدون کوچکترین مشکل عبور می‌دهیم.

وی گفت: طی هشت سال گذشته  ۸۰۰ نقطه دفاعی کشور را به ۳۷۰۰ نقطه دفاعی افزایش دادیم  و تا پایان برنامه پنجم در نظر داریم این مقدار را به ۵ هزار نقطه دفاعی برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.