ارومیه-دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در آذربایجان غربی گفت: در ۲۰۰ نقطه از آذربایجان غربی فیلم‌های مردمی در قالب«اکران مردمی فلیم عمار» به نمایش درآمد.

فیلم های مردمی عمار در ۲۰۰ نقطه آذربایجان غربی اکران شد

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام یوسف شاه‌محمدی دبیر جشنواره اکران مردمی فیلم عمار اظهار کرد: انقلاب اسلامی را در عمر ۳۸ ساله خود با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است لذا چنانچه بصیرت مردم نبود حتی کوچکترین این حوادث می‌توانست دامن گیر انقلاب شده و به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رمز اسلام و مردم نه تنها سرافراز بوده بلکه با بقاء تأثیر به‌سزایی در فرآیندهای جهانی داشته است تا حدی که بسیاری از کشورها که ادعای ابرقدرتی دارند سر تعظیم فرود آورده‌اند.

دبیر جشنواره اکران مردمی فیلم عمار بیان کرد: در سال‌های اخیر نقش نهادهای مردمی کمرنگ شده بود به طوری که در سال ۸۸ نمود پیدا کرد در واقع حماسه‌ای که بعد از فتنه ۸۸ آفریده شد آزمونی برای مردم ایران بود و در فتنه ۸۸ نیز به مردم ثابت شد که اگر حضور غیر فعال داشته باشند حربه دشمن کاری بوده و اثر خواهد کرد.

شاه‌محمدی به واژه بصریت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اشاره کرد و افزود: جشنواره عمار اقدامی عملی در راستای بصیرت مردمی است.

دبیر جشنواره اکران مردمی فیلم عمار خاطرنشان کرد: هر چند این جشنواره هزینه چندانی در بر نداشته است اما تاثیری عمیق از خود بر جای گذاشته است چرا که این جشنواره برخواسته از دل مردم است که بیشتر آنها نیز از نیروهای ارزشی هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون در آذربایجان غربی نظیر نداشته است که در ۲۰۰ نقطه استان اکران‌های مردمی شکل یافته و فیلم‌های ارزشی اکران شود که بر اساس این جشنواره در استان اتفاق افتاد.

شاه محمدی جوانان ایرانی را مستلزم شناخت دست آوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: جوانان به سبب عدم شناخت دستاوردهای انقلاب در سنگر ضعف قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.