قم- رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: چرا باید رئیس‌جمهور در فضای مجازی برای قوه قضائیه به‌منظور شفاف‌سازی دولت شرط بگذارد، اما اختلاس و مسئله صندوق فرهنگیان را قانونی بداند، و چرا باید در یک جامعه اسلامی شاهد حضور گور خواب‌ها باشیم.

مردم برای مبارزه با فساد باید جریانی بزرگ راه بیندازند/ گورخوابی زیبنده یک جامعه اسلامی نیست

به گزارش قدس آنلاین، داوود گودرزی در مسجد امام سجاد(ع) پردیسان قم، بابیان اینکه مقام معظم رهبری با دسته‌بندی در مورد انقلابی بودن به دنبال محدود کردن جریان غیرانقلابی‌ها هستند، اظهار داشت: برخی افراد غیرانقلابی نفوذی و جاسوس بوده و ممکن است در جاهای مختلف حضورداشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با دسته‌بندی گروه‌های غیرانقلابی گفت: برخی مربوط به جریان نفاق بوده و حفظ ظاهر می‌کنند چراکه چهره واقعی خود را در برهه‌های حساس نشان می‌دهند مانند آنچه در جریان سال ۸۸ و کوی دانشگاه اتفاق افتاد.

وی  روشنفکران غرب‌گرا را یکی از انواع  گروه‌های غیرانقلابی بیان کرد و گفت: روشنفکران غرب‌گرا سبک و تفکر زندگی غربی دارند و خیال می‌کنند تمام خوبی‌ها در غرب است، همچنین عده‌ای از غیرانقلابی‌ها، از تفکر خاصی برخوردار نبوده و در همه دولت‌ها حضور گسترده داشته و به جریان خاصی تعلق ندارند و بخش عمده‌ای از مفاسد اقتصادی به دست این افراد شکل‌گرفته است.

گودرزی بابیان اینکه در جوامع زودباور و سطحی‌نگر جریان نفاق از موفقیت بیشتری برخوردار است، افزود: مقام معظم رهبری دستور به جهاد روشنگری کرده‌اند و فرموده‌اند که مردم باید نسبت به معیارها و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی توجه و دقت داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: برای داشتن انتخابات خوب و سالم باید جریان غیرانقلابی را از جریان انقلابی را بشناسیم و دلایل پیشرفت و عقب‌ماندگی کشور را به‌خوبی بشناسیم و نسبت به آن آگاهی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید از قدرت نرم نظام اسلامی در منطقه و سطح بین‌الملل غافل بود، خاطرنشان کرد: برای مبارزه با فساد باید مردم جریانی بزرگ برای مقابله با فساد راه بیندازند و دلسوزان نظام نیز در این راستا کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ضرورت وحدت جریان اصولگرایی در انتخابات سال آینده گفت: فاصله گرفتن از زندگی اشرافی و عدالت اجتماعی جزء شاخصه‌هایی هستند که مردم می‌توانند با این شاخصه‌ها دولتی انقلابی در کشور تشکیل دهند.

گودرزی با اشاره به رفتار غیر عزت مندانه دیپلمات‌های ایرانی گفت: مقام معظم رهبری همواره تأکید بر بیداری ملت داشتند، ازاین‌رو نباید اجازه دهیم برخی با وعده‌هایی که به مردم می‌دهند دوباره رأی بیاورند و شاهد قراردادهای محرمانه ازجمله IPC و FATF در کشور باشیم.

وی گفت: هرزمانی که غیرانقلابی‌ها در کشور بودند همواره عقب‌افتاده‌ایم، ازجمله درزمینهٔ صنعت خودور و نفت که عده‌ای مانند اختاپوس بر روی آن چنبره زده و فسادهای اقتصادی وسیعی در کشور به وجود آورده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه مبنای توسعه اقتصادی و فرهنگی برخی آقایان غربی بوده است، اظهار داشت: این آقایان در دوران ریاست جمهوری خود کشور را ارزش‌ها و آرمان‌ها دور کرده‌اند و نتیجه این تفکر بروز ناهنجاری‌های گسترده و نهادینه شدن فساد در جامعه شده است.

گودرزی گفت: در حال حاضر نیز تفکر روشنفکران غربی در جامعه حاکم است و افرادی همچون مشاور رئیس‌جمهور از چنین تفکراتی برخوردارند و اساساً اسلام را  به‌عنوان یک دین جامع و مترقی که زندگی سالم و پیشرفته‌ای را می‌توان داشت قبول ندارند.

وی گفت: چرا باید رئیس‌جمهور در فضای مجازی برای قوه قضائیه به‌منظور شفاف‌سازی دولت شرط بگذارد، اما اختلاس و مسئله صندوق فرهنگیان را قانونی بداند، و چرا باید در یک جامعه اسلامی شاهد حضور گور خواب‌ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.