گرگان- در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان طرح نصب نرم افزار حمل و نقل هوشمند CAB به صورت نمونه بر روی آژانسها پیشنهاد شد.

خدمات مسافربری گرگانی‌ها هوشمند می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صفرعلی پایین محلی، رئیس کمیسیون خدمات، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان گفت: استفاده از نرم افزار حمل و نقل هوشمند CAB برای آژانش های تلفنی در یکصد و هفتمین جلسه این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایین محلی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور اعضای کمیسیون، مدیران آژانس های تلفنی، ریاست مرکز رشد علم و فناوری استان و شرکت نوآوران توسعه و ارتباطات هوشمند برگزار شد، گفت: در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص نرم افزار CAB داده شد مبنی بر اینکه این نرم افزار خودروهای آژانس های نزدیک به مسافران را به آنها معرفی می نماید تا مشتری آژانس بتواند سریع و بدون اتلاف وقت به آژانس تلفنی دسترسی یابد.

وی افزود: بر اساس توضحات ارایه شده در بحث ارایه سرویس باکیفیت نیز نرم افزار CAB دارای منشور اخلاقی است و ویژگی های فنی خودرو قبل از ورود به سیستم ارایه خدمت توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پایین محلی ادامه داد: با نصب این نرم افزار همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل ارایه خدمت می کند و قیمت گذاری بر اساس نرخ مصوب تاکسی تلفنی ها خواهد بود و مسافران امکان مشاهده هزینه سفر قبل از درخواست خودرو را دارند.

رئیس کمیسیون خدمات، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان خاطر نشان کرد: مقرر شد با همکاری شرکت نوآوران توسعه ارتباطات هوشمند و سازمان تاکسیرانی شهرداری گرگان و شورای شهر به صورت نمونه چند آژانس تلفنی به سیستم هوشمند CAB مجهز شوند تا در صورت رضایت و ارزیابی عملکرد این نرم افزار به صورت فراگیر برای همه آژانس های تلفنی سطح شهر مورد استفاده قرار بگیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.