هر چند نمایندگان به این موضوع رای مثبت دادند اما متاسفانه در مجلس زمزمه هایی از پشیمانی برخی از نمایندگان نزدیک به جناح دولت از تصویب این ماده شنیده شد!

تلاش برخی نمایندگان نزدیک به دولت برای تغییر در مصوبه سامانه ثبت حقوق مدیران!/عده ای از دسترسی مردم به سامانه نگرانند

افشای حقوقهای نجومی که اعتراض عمومی مردم را برانگیخت با تعقیب رسانه های ارزشی و تاکید برتصحیح دریافتی ها بنا برعدالت و قانون وارد مرحله ای شد تا در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سامانه ثبت حقوق مسئوولین را تصویب کردند. در همین رابطه حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با قدس آنلاین از زمزمه های مخالفت آمیز با قابل رویت بودن این سامانه برای عموم مردم  سخن گفت.

حسینعلی حاجی دلیگانی دراین باره گفت : هر چند موضوع حذف تعیین سقف پاداش خدمت بازنشستگان دولتی موجب دلخوری آحاد جامعه شد اما خبر تصویب راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران و مسئوولان در روزهای گذشته خبر خوشی بود تا شاید مردمی که با تنگناهای اقتصادی دست وپنجه نرم می کنند اعتماد از دست رفته خود به مسئوولین را بازیابند.

وی در این باره افزود: نمایندگان مجلس درصدد بودند علی رغم میل دولت، مردم از میزان حقوق ودریافتی های مدیران ومسوولان مطلع شوند بنابراین این ماده با ۱۷۱ رای موافق، ۲۵ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع مورد موافقت قرار گرفت. امیدوار هستیم که با این مصوبه و در صورت تایید شورای نگهبان در سال آینده  شاهد راه اندازی سامانه  ثبت حقوق و مزایا با نظارت مردم، افکار عمومی باشیم.

وی گفت: دولت از ابتدا با نظارت عمومی مخالف بود اما در صورت تایید شورای نگهبان دولت ملزم به رعایت آن  و راه اندازی سامانه خواهد شد بنحوی که مردم و رسانه های عمومی بتوانند از نزدیک شاهد دریافتی های مدیران و مسئوولان باشند. هر چند نمایندگان به این موضوع رای مثبت دادند اما متاسفانه در مجلس زمزمه هایی از پشیمانی برخی از نمایندگان نزدیک به جناح دولت از تصویب این ماده شنیده شد! آنها درصدد هستند تا خوشحالی جامعه متوسط و ضعیف را از بین ببرند. به نظر می رسد علی رغم اینکه در صحن مجلس رای آورده است اما برخی از افراد کج سلیقه در تلاش هستند تا دسترسی مردم و عموم را که شامل رسانه ها می شود از سامانه ثبت حقوق مدیران را قطع کنند. متاسفانه طیفی که اجازه ندادند سقف معینی برای پاداش بازنشستگان تعیین شود از دسترسی مردم به سامانه راضی نیستند و درصددند بنحوی این مصوبه را آنگونه که خود می خواهند تغییر دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.