مشهد- جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه فتنه گران ۸۸ معتقد بودند که اصلاحات نیازمند دادن خون و جان است،‌ گفت: علت به وجود آمدن فتنه در انتخابات ۸۸ بی بصیرتی برخی افراد بود.

فتنه گران اصلاحات را نیازمند خون دادن می‌دانستند/فتنه گران مردم را در مقابل یکدیگر قرار دادند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فضلی ظهر پنجشنبه در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور با اشاره به اینکه نهم دی ماه یوم الله است، اظهار کرد: علت خلق فتنه ۸۸ بی‌بصیرتی برخی افراد بود که شیرینی حضور اکثریت مردم در انتخابات را تبدیل به تلخ کامی کرد و تهمت تقلب به نتایج انتخابات یک رمز برای نفوذ در اذهان هواداران بود و می‌خواستند مردم را در مقابل مردم قرار دهند در حالی که اگر واقعا تقلب شده بود باید از نظر قانونی پیگیری می‌کردند اما آن ها انقلاب مخملی ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ تجمع‌ها را از پایتخت کشور شروع کردند و می‌خواستند به سراسر کشور برسند و در راهپیمایی خشونت آمیزشان در ۲۵ خرداد سران فتنه نیز حضور داشتند و به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، سازمان‌ها و حوزه بسیج حمله شد که قصد دسترسی به سلاح ها را داشتند و با آتش کشیدن حوزه مقاومت بسیج تیراندازی را شروع کردند.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه فتنه‌گران اعتقاد دارند اصلاحات به خون نیاز دارد، گفت: با وجود سخنرانی رهبر در نماز جمعه سران فتنه متنبه نشدند و ۳۰ خرداد اوج هجمه خیابانی بود و درگیری‌ها به اوج رسید و نزدیک به هشت ماه فتنه ادامه داشت و اگر عنایت خدا، رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و حضور مردم نبود سرنوشت انقلاب مشخص نبود.

وی با بیان اینکه بعضی فتنه‌گران یار امام بودند، عنوان کرد: بعضی فتنه‌گران یار امام و رزمنده جنگ بودند اما به واسطه دنیا طلبی و تاثیر فرزندانشان راه را گم کردند اما در نهم دی مردم با رهبر بیعت مجدد کردند، همچنین سران فتنه هنوز هم بر بی بصیرتی خود وقوف دارند و گرنه آغوش نظام اسلامی بر همگان باز است.

تفکر بسیج هویت مقاومت اسلامی را تشکیل داده است

سردار فضلی اظهار داشت: در کارهای خیر و نیک باید به بزرگان نگاه کنیم و لازم است آرمان‌های امام(ره) را در مجموعه بسیج به شایستگی وارد کنیم و این امر بدون عنایت خداوند شدنی نیست.

وی افزود: بسیج به معنی اندیشه و تفکر است و امروز توسعه یافته و فراتر از جغرافیای ایران رفته و هویت مقاومت اسلامی را تشکیل داده است و اگر تفکر بسیجی نبود هویت و سرنوشت کشور مشخص نبود.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: در جبهه مقاومت چالش‌هایی ایجاد شده بود و این به دلیل عدم شناخت نسبت به بسیج بود و بعد از اینکه بسیج را شناختند امکان مقاومت به صورت مناسب ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیشتر استان‌های یمن در دست نیروهای انصارالله است همچنین در مواجهه با صهیونیست گروه‌های حزب‌الله با تفکر بسیجی به تعالی رسیده و ارتش صهیونیست را زمین‌گیر کرده است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد عملیات کربلای ۵ هستیم، خاطرنشان کرد: تفسیر مقام معظم رهبری از عملیات کربلای ۵ این است که شب‌های عملیات کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب بود و انس با آن انسان را وارسته می‌کند و هر که آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب خط می‌خورد.

جانشین رئیس بسیج مستضعفین بیان کرد: سپاه بدون بسیج چیزی نیست و بسیج نیز بدون سپاه چیزی نیست زیرا هر دو زاییده انقلاب و به دنبال پیاده کردن آرمان های آن هستند، همچنین لازم است خاطرات عملیات کربلای ۵ را که شاه بیت یاری اهل بصیرت است زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه صنعت هوانوردی دارای پیچیدگی های فراوان است، افزود: در صنعت هوانوردی بخش های عظیمی فتح شده و اگر همت فراوان نیروهای انقلابی نبود با شرایط تحریم ها این صنعت زمین‌گیر می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.