مشهد- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه استانداردهای مدیریت بسیجی به صورت شفاف در جامعه تعریف شود، گفت: صنعت هوایی کشور به مدیریت بسیجی حقیقی نیازمند است تا بتواند کاستی های خود را برطرف کند.

صنعت هوایی کشور به مدیریت بسیجی نیازمند است

به گزارش قدس آنلاین، رحمت الله مه آبادی ظهر پنجشنبه در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور در مشهد اظهار کرد: برای ماندگاری بسیج باید تعاریف به صورت دقیق مشخص شود، بسیج اوج حساسیت و دفاع از اولیاء است و هدف نهایی آن جهاد است در واقع بسیج بدون جهاد معنایی ندارد.

وی گفت: باید بسیج در همه جامعه وجود داشته باشد تا به هدف امام یعنی ایجاد کشور بسیجی نزدیک شویم، همچنین لازم است استانداردهای شخصیتی تعریف کنیم مثلاً شهید رجایی الگوی رئیس جمهور بسیجی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه بسیج موجودیت مقدسی است، عنوان کرد: بسیج با موجودیت مقدس برای انجام وظایف و ماموریت‌های حساس و حیاتی در جامعه بنیانگذاری شده و بعدهای مختلف دارد؛ یکی از این بعدها را در جنگ دیدیم و وظیفه دیگر بسیج پاسخگویی به نیازهای حیاتی انقلاب است و خروجی آن نیز فرهنگ شهادت است.

وی اظهار داشت: بسیج را در جنگ شناختیم و موجودیتی است که امام خمینی آن را ایجاد کرده و بسیج مفاهیم مختلفی از جمله ولایت فقیه، شهید و شهادت، سپاه پاسداران را در درون خود دارد.

مه آبادی افزود: بسیج یک تفکر است برای چگونه زندگی کردن و وظایفی نیز دارد و بهترین الگو برای یک بسیجی امام خمینی است که با شکافتن ابعاد شخصیتی امام خمینی و مقام معظم رهبری به وظایف بسیجیان پی می‌بریم.

کاستی های صنعت هوایی توسط مدیران انقلابی پیگیری می شود

در ادامه این مراسم رئیس بسیج صنعت حمل و نقل هوایی تصریح کرد: بخش‌های مختلف صنعت هوایی مدیران انقلابی دارد و کمی و کاستی‌ها را پیگیری می‌کنند و وظیفه بسیج کارآمدی این بخش است.

سرهنگ محمد رسولی با اشاره به اینکه در صنعت هوایی باید ابتکارتی صورت بگیرد، افزود: همانطور که در جنگ با دست خالی پیروز شدیم در این صنعت هم می‌توانیم به نتیجه برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.