جانشین رئیس بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک تفکر و یک اندیشه است که هویت مقاومت اسلامی را در داخل و خارج از مرزها شکل داده است.

بسیج هویت مقاومت اسلامی را شکل داده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار علی فضلی ظهر پنجشنبه در همایش فرهنگی بصیرتی مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور که در مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر و یک اندیشه است که هویت مقاومت اسلامی را در داخل و خارج از مرزها شکل داده است و امروزه شاهد گسترش این تفکر در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران هستیم و قطعا اگر این تفکر نبود سرنوشت کشور مشخص نبود.

وی افزود: در حال حاضر با اتکا به بسیج مردمی و مقاومت، بیشتر استان های یمن در دست نیروهای انصار الله است و در لبنان، حزب الله با فکر و اندیشه بسیجی توانسته صهیونیست و ارتش تا دندان مسلحش را زمین گیر کند.

سردار فضلی با اشاره به برکات این تفکر در داخل کشور ادامه داد: ۹ دی را باید یوم الله دانست زیرا با لطف خدا و درایت رهبری و از سویی حضور گسترده مردم، خواب آشفته دشمن تعبیر نشد و مردم با وحدت و یکدلی توانستند فتنه را خفه کنند.

وی ادامه داد: فتنه گران از پایتخت فتنه را شروع کردند و به دنبال این بودند که فتنه را به کل کشور بکشانند و در این مدت انواع جنایتها را انجام دادند زیرا معتقد بودند اصلاحات به خون نیاز دارد اما پس از هشت ماه جریان فتنه با حضور مردم و درایت پیامبر گونه رهبری، مدیریت شد و آن حماسه بزرگ به وجود آمد.

وی با تاکید بر هوشیاری و بیداری مردم در فضای پیش رو، افزود: تهدیدات پیش رو را می شود با بصیرت پیشگیری کرد و آنها را در نطفه خفه کرد.

وی عنوان کرد: سپاه و بسیج به عنوان دو مولود انقلاب اسلامی لازم و ملزوم یکدیگر بوده و به دنبال پیاده سازی آرمانهای انقلاب اسلامی و تفکر امام و رهبری هستند به صورتی که نیروهای انقلابی در هر کجا باشند راه گشا هستند.

وی افزود: با تمام تحریم ها و پیچیدگی صنعت هوانوردی، نیروهای انقلابی اجازه ندادند این صنعت زمین گیر شود و در حال حاضر بخشهای مهمی از این صنعت فتح شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.