بجنورد- سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال و برای دومین بار در سینما گلشن بجنورد برگزار می شود.

خراسان شمالی میزبان بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور
به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ظهر پنج شنبه با اشاره به اکران فیلم های این جشنواره در مراکز استان ها از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه گفت: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار ٢٠  فیلم در٤٠  سئانس در سینما گلشن بجنورد اکران شود.
ابوالحسن حیدری با بیان اینکه از ١٦ تا ٢٦ فیلم های منتخب سی  و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد اکران می شود، زمان اکران فیلم ها را ساعت ١٤،  ١٦، ١٨ و ٢٠ عنوان کرد.
وی اظهار داشت: این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر تولید ملی در استان و بهره مندی اقشار مختلف  و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بجنورد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: فیلم های تولیدی  می تواند اثرات مثبتی در زمینه فیلم  سازی در استان ها داشته باشد و علاوه بر آن مردم برای رفتن به سینما تشویق می شوند.
حیدری تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره از ظرفیت های بخش خصوصی نیز کمک می گیریم و شرایطی را به وجود می آوریم که بخش عمده ای از هم استانی ها بتوانند فیلم ها را ببینند.
گفتنی است؛ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.