۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: 490426

اردبیل- طرح تفصیلی شهر سرعین که نتیجه مطالعات مختلف در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی،گردشگری، جغرافیایی و کالبدی بود، توسط مشاور ذی‌صلاح و پس از بررسی‌های لازم و مناسب تهیه و تصویب شد.

طرح تفصیلی شهر سرعین تهیه شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: برای نخستین بار طرح تفصیلی شهر سرعین تهیه و تصویب شد.

موسی کنعان‌پور ظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر سرعین اظهار داشت:‌ هدف از تهیه طرح تفصیلی این شهر می‌تواند عوامل مهمی از جمله تعیین نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف، وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی واحدهای شهری باشد که به طور حتم می‌توانیم با استفاده از این طرح گام موفقی در این زمینه‌ها برداریم.

وی گفت: از دیگر اهداف استفاده از این طرح می‌توان به اولویت‌های مربوط به بهسازی و نوسازی شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن در چارچوب کلی اهداف و ضوابط طرح جامع شهر سرعین اشاره کرد که نقش چشم‌گیری در این زمینه‌ها خواهد داشت.

کنعان‌پور تصریح کرد:‌ طرح تفصیلی شهر سرعین پس از طی مراحل قانونی و بررسی و تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ،برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم از این طرح در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر به طور مطلوب استفاده نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.