رشت- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه درصد بالایی از جمعیت شهرستان شفت در استان گیلان روستانشین هستند تصریح کرد: به‌دنبال این هستیم که همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به اینترنت متصل کنیم.

روستاهای بالای ۲۰ خانوار را اینترنت می دهیم/وضعیت معیشت مردم خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هدف ما از سفر به شهرستان شفت آشنایی با مشکلات مردم این شهرستان است و تلاش دولت این است که مردم احساس کنند مورد عنایت دولت هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در وضعیت معیشت مردم باید تحول ایجاد شود گفت: حرکتی که دولت در خرید گندم انجام داد بی‌سابقه بود و این نشانگر توجه دولت به رفاه مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دولت از زمان آغاز به کار خواستار توسعه کشور بودند اعلام کرد: همه تلاش ما براین بوده است از طریق دولت و بخش خصوصی این مهم محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش دولت این است که ثبات و امنیت اقتصادی به وجود بیاورد تصریح کرد: در سه ساله فعالیت این دولت، توانستیم تورم بالای ۴۰ درصد را به زیر ۸ درصد برسانیم.

واعظی با بیان اینکه کاهش نرخ تورم زمانی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند که همراه با رشد اقتصادی باشد بیان کرد: در مجموع ۶ ماهه اول سال، رشد اقتصادی به بالای ۷ درصد رسیده است و در ۶ ماه آینده نیز این روند ادامه دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در وضعیت معیشت مردم باید تحول ایجاد شود گفت: حرکتی که دولت در خرید گندم انجام داد بی‌سابقه بود و این نشانگر توجه دولت به رفاه مردم است.

وی به وضعیت اشتغال جوانان در گیلان اشاره کرد و افزود: آمار بیکاری جوانان در گیلان به زیر ۱۰ درصد رسیده و گیلان در زمینه رونق گردشگری بسیار مستعد است که هدف اصلی رونق گردشگری ایجاد اشتغالزایی است.

واعظی با تاکید بر اینکه استان گیلان در همسایگی کشورهای آذربایجان و روسیه قرار دارد اعلام کرد: گیلان می‌تواند از طریق صادرات و جذب سرمایه‌گذار در وضعیت اشتغال جوانان تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه درحوزه ارتباطات به‌دنبال بهبود شرایط هستیم گفت: مدیران شرکت‌های همراه اول و ایرانسل آمادگی خود را برای ورود نسل سوم و چهارم اینترنت همراه به شهرستان‌های فومن و شفت اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.