اردبیل- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بیش از دو سال است که کشاورزان خسارت دیده پارس‌آباد چشم انتظار دریافت خسارت هستند ولی با وجود مصوبات متعدد مبنی بر ادای خسارت حوادث غیرمترقبه توجهی به آنها نمی‌شود و ما از دولت می‌خواهیم در این باب عنایت ویژه به کشاورزان خسارت دیده استان داشته باشد.

دولت نسبت به پرداخت خسارت کشاورزان بی توجه است/آمریکا رجز می خواند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت، مبنی بر اختصاص ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه کشور اظهار داشت: این مصوبه هنوز برای کشاورزان خسارت دیده برکاتی نداشته است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ملت ما با نزدیک شدن انتخابات، انتظار رفتارهای انتخاباتی را دارد اما هیچکس این انتظار را نداشت که رؤسای قوا در منظر مردم طرح اختلاف و دعوی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: مردم سؤال می‌کنند که این ادعاها چرا در موسم انتخابات مطرح می‌شود؟ آیا اینها حق الناس نبودند؟ آیا این به معنی ایجاد انشقاق در جامعه و حرکت به سمت دو قطبی کردن جامعه نیست؟ تردیدی نیست که باید جلوی اجحاف به بیت المال گرفته شود ولی طرح آن از تریبون‌های رسمی هیچ محملی ندارد چون اختیار دست خود رؤسای قوه مجریه و قضائیه است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: آقایان در جلسات متعدد همدیگر را ملاقات می‌کنند و فرصت بحث و نقد دارند، بنابراین آوردن اختلاف به سطح افکار عمومی با اغراض مصلحانه مناسب به نظر نمی‌رسد.

وی بیان کرد: این کار قطعا گناه بزرگی است که به راحتی برای ملت ما قابل بخشش نیست و سوژه‌ای بزرگ برای رسانه‌های معاند درست می‌کند و دشمنان غدار جرأت برنامه ریزی بیشتر علیه ملت و کشور پیدا می‌کنند.

آمریکا رجز می خواند

امام جمعه اردبیل گفت: همه دقت کنند که دشمنی و رجزخوانی از طرف آمریکایی‌هاست نه ایران و آنها با این اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمریکا با این بدعهدی‌ها ثابت می‌کند که قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با طرح سخنان جان‌کری که پیشنهاد کرده "دولت جدید آمریکا با فشار مضاعف تحقیقات موشکی ایران را عقب براند همچنان که ما با فشار تحریم توان هسته‌ای آنها را خنثی کردیم" گفت: همه دقت کنند که دشمنی و رجزخوانی از طرف آمریکایی‌هاست نه ایران و آنها با این اقدامات قطعاً ناقض برجام هستند و آمریکا با این بدعهدی‌ها ثابت می‌کند که قابل اعتماد نیست. حقیقتی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده‌اند.

وی ازاینکه بعضی از سیاستمداران آمریکا از ترامپ خواستند مراکز تحقیق و توسعه موشکی ایران را تعطیل کند گفت: بزرگترین ظلم برای یک ملت محروم کردن آن ملت از فناوری‌های استراتژیک و تحقیقات علمی سرنوشت ساز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.