خرم آباد- امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز طرح کشف حجاب توسط رضاخان بیان کرد: رضاخان با کشف حجاب ضربه سنگینی به شخصیت دینی زنان وارد کرد.

کشف حجاب شخصیت زنان را زیر سوال برد/اختلافات مسوولان زیبنده نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‎الله سید احمد میر عمادی در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد:اختلافات برخی سران قوه زیبنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی چند هفته اخیر شاهد بگو و مگوی بی فایده بعضی از سران قوا کشور هستیم گفت: متاسفانه اینها رسانه ای شد و در سطح جامعه نیز مطرح شد.

وی افزود: مسئولان قوا در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخوردار هستند و آنها باید مردم را نصیحت کنند نه اینکه مردم آنها را نصیحت کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه گاهی مسائلی اتفاق می افتد که اختلافات سران قوا به سطح جامعه کشیده می شود افزود: این امر برای جامعه مضر است و باعث دلسردی و بی اعتمادی به مسئولان نظام می شود.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه اگر با هم اختلاف دارند در یک اتاق بنشینند و اختلافات خود را حل کنند تصریح کرد: نباید شرایط به گونه ای باشد که مقام معظم رهبری دغدغه وحدت مسئولان را داشته باشند و در این زمینه هشدار بدهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: مسئولان خودشان مشکلات خود را حل کنند و اختلافات مسئولان به سطح جامعه کشیده نشود.

وی همچنین با اشاره به کشف حجاب بیان کرد: استعمار در نخستین قدم به دنبال رواج بی‎بند و باری و بی‎حجابی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه زنی که با پوشش نامناسب در جامعه حاضر می شود خیال نکند که دارای شخصیت است چرا که زینت زن در پاکدامنی و عفت اوست بیان داشت: باید بدانیم که استعمارگران برای اینکه در کار خود موفق شوند اولین اقدامی که انجام می دهند این بوده که بی بند و باری و بی حجابی را در جامعه رواج می دهند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بی حجابی و بدحجابی ریشه در استعمار دارد و اگر وضعیت حجاب جامعه نامناسب است دست استعمار در کار است گفت: ترویج بی بند و باری سوغات استعمار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.