کرج-استاد دانشگاه و عضو شورای حزب اتحاد ملت منطقه البرز گفت: موضوع فساد در هر جامعه ای اهمیت بالایی دارد، لذا باید برای سنجش آن در جامعه شاخصه های معتبری داشته باشیم و از سوئی برای ریشه یابی آن از نگاه های سیاسی و جناحی بپرهیزیم.

ریشه یابی فساد با نگاه های سیاسی و جناحی به نتیجه نمی رسد

به گزارش قدس انلاین مهدی مرادی در نشست حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه البرز با موضوع ریشه های فساد شهری، افزود: فساد در جامعه باید به عنوان یک مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد تا با آگاهی بخشی که در این زمینه به مردم می شود استنباط و درک همه یکسان باشد.

وی اظهار کرد: برای ریشه یابی فساد نباید نگاهی سیاسی و جناحی داشته باشیم زیرا گسترش فساد برای جامعه خسارت آفرین است.

وی بیان کرد: فساد در جامعه فقط در شورای اسلامی و شهرداری معنا پیدا نمی کند، بلکه این موضوع مهم را باید در بخش های مختلف جامعه مورد بررسی قرار گیرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: برای کاهش فساد در جامعه و جلوگیری از آن که رشد متوازن توسعه ای را در کشور رقم می زند، لازم است نگاهی دقیق در مبارزه با این موضوع مهم داشته باشیم.

مرادی از بین رفتن شکاف های جدی در مدیریت شهری را منوط به توجه به مبارزه و برخورد جدی با فساد در جامعه ذکر کرد و یادآور شد: در کلان شهری مثل کرج باید به موضوع مهم شهری توجه خاص شود.

وی از طرح تفضیلی و جامع، ماده ۱۰۰ و ۵ شهرداری به عنوان حلقه های فساد در مدیریت شهری یاد کرد و افزود: برای کاهش و پیشگیری از فساد و با برنامه عمل کردن در حوزه مدیریت شهری باید راهکارهای مناسب را به کار ببریم.

وی گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری ها در ارائه خدمات به مردم در کلان شهر کرج باید به فضای سبز، آتش نشانی و خدمات شهری که به طور مستقیم به مردم ارتباط دارد نیز توجه ویژه ای کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.