کرمان- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از وقوع یک تیراندازی منجر به قتل در روستای علی آباد این شهرستان خبر داد وافزود: قاتل ظرف مدت کمتر از ۵ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

قاتل فراری ظرف مدت ۵ ساعت دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید رستمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حسب گزارش مامورین پلیس آگاهی جیرفت از طریق مرکز فوریت های پلیسی موضوع تیراندازی منجر به قتل اعلام و بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر گردید.

وی افزود:این حادثه شامگاه جمعه رخ داده است وبلافاصله اکیپی از مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر می شوند وتحقیقات جهت دستگیری قاتل آغاز می شود.

این مقام قضائی عنوان کرد: مقتول  جوانی ۲۸ساله بوده که متاسفانه از ناحیه سر با گلوله جنگی مورد اصابت تیر قرار گرفته و در دم فوت نموده است.

وی اضافه کرد:طی یکسری اقدام اطلاعاتی مشخص گردید قاتل(پ.ب)جوانی ۱۹ساله است وبه یکی از شهرستان های همجوار فرار نموده است که بلافاصله با دستور قضائی متهم ظرف مدت کمتر از ۵ساعت در محل مخفیگاهش دستگیر می شود .

وی با بیان اینکه انتقام جویی شخصی علت وانگیزه اصلی این قتل بوده است،خاطرنشان ساخت: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی ومتهم نیز در بازداشت بسر می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.