شبکه فیسبوک شامگاه امروز جمعه در اقدامی همسو با دشمن صهیونیستی ده ها حساب کاربری و صفحه شخصی فعالان فلسطینی و اعضای حماس در کرانه باختری را مسدود کرد.

فیسبوک ده ها صفحه و حساب کاربری فعالان فلسطینی را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه فیسبوک تا این لحظه بیش از ۹۰ صفحه شخصی و ۳۰ حساب کاربری اعضا و فعالان حماس را مسدود کرده است. این شبکه قبلا نیز بارها اقدام به حذف و مسدود صفحات شخصی وابسته به فعالان فلسطینی کرده بود اما تاکنون سابقه نداشته تا این اندازه صفحات شخصی فعالان مقاومت فلسطین مسدود شود.

حمله گسترده شبکه فیسبوک علیه حساب های کاربری و صفحات شخصی وابسته به مقاومت فلسطین پس از استقبال گسترده کاربران اینترنتی از کمپین " مانند شهید عیاش باش" که در ۲۱ امین سالروز شهادت مهندس یحیی عیاش سردار رشید گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس راه اندازی شده است، صورت می گیرد.

این کمپین روز پنچشنبه گذشته به مناسب ۲۱ امین سالروز شهادت شهید یحیی عیاش راه اندازی شد و با استقبال گسترده کاربران اینترنتی چه در فلسطین و چه در خارج از فلسطین همراه بود.

شبکه فیسبوک صفحات شخصی بیش از ۹۰ فعال فلسطینی و اعضا و حامیان جنبش حماس از جمله نامزد حسن سلامه رهبر اسیر فلسطینی را نیز مسدود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.