تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس کلنگ زنی دوباره یک طرح را توهین به مردم دانست و گفت: نباید از پروژه‌ها و طرح‌هایی که قبلا کلنگ‌زنی شده، اکنون که در آستانه انتخابات هستیم جهت ارائه کارنامه دولت استفاده شود.

کلنگ‌زنی دوباره پروژه خط اتیلن میاندوآب توهین به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه از کلنگ‌زنی دوباره خط اتیلن میاندوآب تبریز اطلاعی نداشته‌ام و گمان می‌کردم کلنگ‌زنی اخیر صورت گرفته برای بار اول است، گفت: پیگیر کلنگ‌زنی دوباره طرح انتقال اتیلن از غرب به تبریز هستم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از حضور وزیر نفت در تبریز و کلنگ‌زنی طرح خط اتیلن میاندوآب تبریز، چند نفری با من تماس گرفته و از کلنگ‌زنی دوباره این پروژه خبر دادند که بسیار متعجب شدم.

وی افزود: پیگیر این موضوع هستم که تا از صحت و سقم مسأله با خبر شوم و در صورت صحت این موضوع جای بسیار تأسف برای مسؤولان وجود دارد و این توهین به مردم تلقی خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه وزیر نفت در صحبت‌های اخیر خود بر کلنگ‌زنی‌های دوباره اشاره کرده که در چنین پروژه‌های حضور نخواهد داشت، گفت: طبق گفته‌های وزیر نفت معلوم می‌شود، به احتمال زیاد وزیر نیز از کلنگ‌زنی دوباره پروژه خط اتیلن میاندوآب تبریز اطلاع نداشته است.

وی ادامه داد: وزیر نفت صراحتا اعلام کرده در پروژه‌هایی که قبلا کلنگ‌زنی شده و یا پشتوانه خوبی نداشته باشند حضور نخواهم داشت و اگر از کلنگ‌زنی دوباره طرح خط لوله غرب به تبریز اطلاع قبلی داشته چرا در صحبت‌هایش انکار موضوع کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به توضیح مسؤولان نسبت به این موضوع تأکید کرد و افزود: نمایندگان استانی حاضر در مجلس نیز پیگیر این ماجرا خواهند بود تا علت عدم فعالیت و اجرای طرح از اولین کلنگ‌زنی سال گذشته تا به امروز را بررسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل دوباره کلنگ‌زنی این طرح که بیشتر از یک سال از اولین کلنگ زنی آن گذشته باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد و علت اینکه چرا هیچ کاری تا به امروز صورت نگرفته نیز از مسؤولان مطالبه خواهد شد.

سعیدی تصریح کرد: نباید از پروژه‌ها و طرح‌هایی که قبلا کلنگ‌زنی شده، اکنون که در آستانه انتخابات هستیم جهت ارائه کارنامه دولت استفاده کنند، بلکه باید بهره‌برداری از پروژه‌های افتتاح شده را اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.