رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصادفات آخر هفته‌ای که گذشت را تشریح کرد و گفت: آخر هفته با پنج تصادف مهم در جاده‌های کشور به پایان رسید که یکی از آنها ٢ کشته به جای گذاشت.

تشریح پنج تصادف مهم ۷۲ ساعت گذشته/دو تن جان خود را از دست دادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت ٢١ جمعه در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: تصادف در محور کیلومتر ٢٧ سراوان سوران بین یک دستگاه پراید و پژو ٤٠٥ رخ داده و متاسفانه منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.

رحمانی همچنین با اشاره به تصادف دیگری که ساعت ١٤ پنجشنبه در استان ایلام رخ داده و ٩ مجروح به جای گذاشته، گفت: سه وسیله نقلیه شامل سواری پژو ٤٠٥، پژو روآ و پراید در محور کیلومتر ١٠ مهران-شیخ الیاس با هم برخورد کردند که در ارزیابی مشخص شد راننده پژو ٤٠٥، به دلیل تجاوز به چپ ٥٠ درصد مقصر بوده و از طرف دیگر اداره راه به دلیل رفع نکردن نقاط حادثه خیز، مقصر ٥٠ درصد دیگر تصادف بوده است.

تصادف زنجیره ای در قم

ساعت ١٨:٣٠ پنجشنبه، تصادف ٣ دستگاه پراید و یک پژو٤٠٥ در محور کیلومتر ٢٠ قم-جعفریه منجر به مجروح شدن ٤ نفر شد که علت آن انحراف به چپ یکی از پرایدها بوده است.

خواب آلودگی و ٥ مجروح در اصفهان

در این حادثه، برخورد سواری رنو با شیء ثابت در محور کیلومتر ١٠ اتوبان ذوب آهن منجر به مجروح شدن ٥ نفر شد که علت آن خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

هرمزگان؛ توجه نداشتن به جلو و یک نفر قربانی

ساعت ٧:٣٠ صبح امروز ( شنبه) یک دستگاه پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ١٥ بندر میناب واژگون شد که متاسفانه بر اثر آن، یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح شدند. علت این تصادف توجه نداشتن راننده به جلو بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.