کرج-تشکل های مردم نهاد به همراه کارکنان منطقه ۳ شهرداری کرج و نیروگاه منتظر قائم روز شنبه در حرکتی ارزشمند که در آستان ۲۶ دی ماه روز زمین پاک انجام شد، اراضی اطراف این نیروگاه را از زباله ها و نخاله ها پاک کردند.

مردم البرز زباله های اطراف نیروگاه قائم را جمع آوری کردند

به گزارش قدس آنلاین،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس اظهار داشت: به منظور فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست و جمع آوری زباله و نخاله به صورت یک حرکت نمادین پاکسازی اراضی حدفاصل نیروگاه و دادگستری فردیس انجام شد.

مرتضی شکوری پور افزود: نیاز است که شهرداری منطقه ۳ کرج برای حفظ محیط زیست در این محل و معابر پر تردد مخازن جمع آوری زباله نصب کند.

وی گفت: با توجه به تاکید دادستان عمومی وانقلاب فردیس در خصوص تخلیه غیرمجاز نخاله و زباله توسط کامیون داران در کارگاه پسماندفردیس مصوب شد که شهرداری ها نسبت به نصب بنرهایی با مضامین زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت تولید برق شهید منتظر قائم شهرستان فردیس  در این مراسم بیان کرد: این نیروگاه نفت را به انرژی پاک (برق) تبدیل و مورد استفاده مردم قرار می دهد.

علیرضا دهنوی افزود: با این حال برخی افراد با رها کردن زباله ها و نخاله ها در اراضی اطراف نیروگاه سبب آلودگی زیست محیطی شده بودند که امروز با کمک تشکل های مردم نهاد برای پاکسازی آنها اقدام شد.

وی اظهار داشت: امروز نیروگاه منتظرقائم با نصب دودکش های مجهز دیگر آلایندگی گذشته را ندارد و در واقع فعالیت آن با هیچ خطر زیست محیطی همراه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.