نیروهای عراقی روز شنبه در ادامه عملیات آزادسازی موصل ، در مقر موسوم به 'مجاهدین چچنی' به اسناد و مدارکی دست یافتند که برنامه های این گروه تروریستی برای حمله به استان های مختلف عراق و ساختمان های دولتی را بر ملا کرد.

نیروهای عراقی به نقشه ها و اسناد جدیدی در مقر چچنی ها در موصل دست یافتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرحمان الخزعلی سخنگوی رسانه ای پلیس اتحادیه، شنبه شب گفت، نیروهای پلیس، واکنش سریع و لشگر نهم ارتش در ادامه پیشروی به سمت ساحل دجله و پل چهارم موصل، موفق شدند مقر موسوم به مجاهدین چچنی ' را پاکسازی کنند.
وی افزود: در جریان پاکسازی این مقر، نقشه ها و اسناد طرح های داعش کشف شد که در آن اطلاعات محوری مهمی از جمله قصد این گروه تروریستی برای حملات به استان های عراق و نیز ساختمان های دولتی وجود دارد.
براساس این گزارش، نیروهای عراقی در جریان نبردهای حدودا ۸۰ روزه، روز شنبه برای اولین بار به ساحل دجله در بخش شرقی موصل رسیدند که این امر نیروهای عراقی را بر بخش غربی مسلط می کند و این نیروها آماده حمله و ورود به بخش غربی می شوند.
داعش که برای جلوگیری از ورود نیروهای عراقی به بخش غربی تلاش می کند، در این روز پل چهارم را که نیروهای عمل کننده به پای آن رسیدند منفجر کرد.
روی رودخانه دجله در موصل که این شهر را به دو بخش تقسیم کرده، ۵ پل ارتباطی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.