اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در آذرماه امسال تعداد ۳۹ هزار و ۸۰۱نفر در کلان شهر اصفهان از آموزشهای پلیس بهره مند شدند.

۴۰ هزار شهروند اصفهانی از آموزش های پلیس بهره مند شدند

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر گفت: ارایه آموزش های همگانی از سوی کارشناسان انتظامی، نتایج بسیار مطلوبی در سطح جامعه برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه، ۱۷۱ کارگاه آموزشی و آگاه سازی و ۳۶ نمایشگاه با موضوعات آسیب های اجتماعی و راههای پیشگیری از آن توسط کارشناسان پلیس اصفهان در یک ماه گذشته اجرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به استفاده حداکثری از کلیه امکانات آموزشی و کارشناسان مجرب و اهل فن انتظامی در برگزاری این کارگاه ها عنوان داشت : با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با ارگان ها، نهادها، ادارات دولتی، مدارس و مراکز آموزشی، همچنین مساجد ۳۹هزار و ۸۰۱ شهروند از آموزش های پیشگیرانه پلیس بهرمند شدند.

رئیس پلیس مرکز استان افزود: پلیس با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و آثار برگزاری این جلسات و درخواست های فراوان دستگاه های گوناگون، از ابتدای امسال مشارکت خود در برگزاری جلسات و کلاس های آموزش همگانی را تقویت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: معضلات و آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن، معرفی سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ به عنوان پل های ارتباطی مردم با پلیس، تشریح قوانین مربوط به خدمت وظیفه عمومی، تهدیدها و فرصت های فضای سایبر، ترویج فرقه های نوظهور در جامعه از طریق فضای مجازی، معرفی بخش های گوناگون نیروی انتظامی از جمله یگان امداد، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از مهمترین موضوعات ارایه شده در این جلسات می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.