دبیر کمیته علمی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی ضربه‌های بسیار مهلکی را به زبان و ادبیات فارسی وارد می‌کنند، گفت: حدود ۵۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده است.

شبکه‌های اجتماعی ضربه‌های بسیار مهلکی را به زبان و ادبیات فارسی وارد می‌کنند

به گزارش «قدس آنلاین»،  حسن بشیر در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این کنفرانس به دنبال آن است تا روابط عمومی مقاومتی را به جامعه نشان دهد، چرا که معتقدیم که روابط عمومی مقاومتی به دور از سیاه‌نمایی، تهمت، افترا و تبلیغات بی‌خود و بی‌جهت می‌تواند در زمینه ارائه اطلاعات به جامعه همراه با صداقت و شفافیت قدم بردارد.  

وی افزود: حدود ۵۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده که حدوداً ۱۰ مقاله جهت درج در کتاب کنفرانس که بعد از برگزای همایش چاپ می‌شود، درنظر گرفته شده است.  

دبیر کمیته علمی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، اظهار داشت: تولید محتوا اساس کار روابط عمومی‌هاست که در ۵ حوزه مجزا شامل محتوای فکری و عملی، محتوای مدیریتی تصمیم‌گیری، محتوای شنیداری، بیداری و دیداری، محتوای فرهنگی و ارتباطی و همچنین محتوای اخلاقی و معنوی تعریف می‌شود.  

بشیر در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شبکه‌های اجتماعی ضربه‌های بسیار مهلکی را به زبان و ادبیات فارسی وارد می‌کنند، در حالی که باید در این زمینه روابط عمومی‌ها اقدامات اساسی انجام دهند.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.