بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی یک مؤسسه افکارسنجی آلمانی، بیش از نیمی از زنان آلمانی در کشورشان احساس امنیت ندارند و تردد در اماکن عمومی را خطرناک می‌دانند.

تجاوز گروه‌های بزهکار به صدها زن و دختر در آلمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه «بیلد» آلمان، بیش از نیمی از زنان آلمانی از وخامت اوضاع امنیتی در کشورشان شکایت داشته و خواستار اتخاذ تدابیری به ویژه در قبال تجاوزات جنسی علیه زنان در کشورشان هستند.

براساس نتایج نظرسنجی مؤسسه افکار سنجی «امنید» آلمان که به سفارش روزنامه «بیلد» این کشور انجام شده، بیش از نیمی از زنان ساکن آلمان معتقدند که کشورشان دیگر به اندازه گذشته امن نیست.

براساس نتایج این نظرسنجی، 58 درصد زنان آلمانی بر این باورند که رفت‌وآمد در اماکن عمومی برای آنها خطرناک‌تر از گذشته شده و 52 درصد آنها نیز ترجیح می‌دهند که طی شب از حضور در برخی اماکن اجتناب کنند.

این در حالیست که 16 درصد زنان آلمانی نیز همواره با خود اسپری فلفل همراه دارند و نیمی از زنان نیز قصد خرید آن را دارند.

براساس این گزارش، در روز یکم ژانویه 2016 گروه‌های بزهکار به صدها زن و دختر در شهر کلن آلمان تجاوز کردند که این امر افکار عمومی آلمان را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دارد و سیاست‌ «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در قبال مهاجران را زیر سؤال برد.

حملات جنسی شب سال نو در آلمان به سرقت گسترده و تجاوز جنسی در شب سال نو میلادی در سراسر آلمان به ویژه در کلن مربوط می‌شود. چنین رویدادهایی در برلین، بیلفلد، دوسلدورف، فرانکفورت، هامبورگ و اشتوتگارت نیز رخ داد. علاوه بر این، حملات مشابهی نیز در کشورهای اتریش، فنلاند و سوئیس گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.