اردبیل-مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای آسیا با حضور ۱۸ تیم از قاره کهن اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان مسابقات قهرمانی والیبال امید های آسیا

استاندار اردبیل عصر  یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی و ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای آسیا که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: موضوع توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان اردبیل قرار گرفته است چرا که این صنعت و میزبانی از گردشگران در تمامی دنیا به یکی از روش‌های بسیار مناسب برای جذب پول و ثروت تبدیل شده که میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی نیز می‌تواند در معرفی و حضور تیم‌های خارجی در استان اردبیل و ایجاد ثروت موثر باشد.

مجید خدابخش افزود: به منظور میزبانی برای مسابقات والیبال زیر ۲۳ ساله‌های آسیا که با حضور ۱۸ تیم در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود دو سالن مورد نظر نماینده کنفدراسیون آسیا در اردبیل استانداردسازی شده و اقدامات لازم نیز در این زمینه در دست اجرا است.

استاندار اردبیل گقت: میزبانی از مسابقات بین‌المللی ورزشی برکات بی‌شماری برای توسعه صنعت گردشگری استان اردبیل دارد که از جمله مزایای میزبانی این رویداد می‌توان به استانداردسازی سالن‌های ورزشی، محل‌های اقامتی و پذیرایی اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.