بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرینه امام و رهبری از استوانه های نظام وانقلاب اسلامی بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری از استوانه های نظام و انقلاب اسلامی بود

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین، با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:این عالم ربانی ومبارز وانقلابی، همراه و یاور رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)همچون دیگر همراهان و مجاهدان صف اول انقلاب اسلامی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت الله طالقانی و مقام معظم رهبری بوده و قطعا یکی از استوانه های با ارزش انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی زندگی سراسر ایثار و مبارز خود را وقف اعتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و امت اسلامی کردند.

وی گفت: این عالم بزرگ در دوران پیش از انقلاب اسلامی سختیهای زندان وشکنجه های جلادان رژیم ستم شاهی را تحمل کرد و پس از انقلاب نیز در مقاطع حساس انقلاب اسلامی در عالی ترین سطوح نظام اسلامی خدمات شایسته ای انجام دادند.

مهمانواز با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیش از انقلاب اسلامی تا پایان عمر،  یک لحظه از تلاش برای پیشبرد  اسلام عزیز وانقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل از پای ننشستند افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره مرد روزهای سخت انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی را  نمونه کم نظیر نسل اول مبارزان علیه رژیم ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه سخت دانست و گفت:بدون شک فقدان این شخصیت بزرگ و مبارز قدیمی و یار دیرین انقلاب و امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی خسارت بزرگی برای این نظام جمهوری اسلامی است و اینجانب این مصیبت بزرگ وفقدان جانگداز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه وملت شریف وشهید پرور ایران اسلامی تسلیت می گوئیم و علو درجات وغفران رحمت الهی را برای این عزیزسفر کرده مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.