اردکان- فرماندار اردکان گفت: بدون شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این عالم خدوم در دوران بلند انقلاب اسلامی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی تا به امروز، در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران به نیکی باقی مانده و پشتوانه حیات نیکوی اخروی آن فقید سعید خواهد بود.

مجاهدت‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران باقی می ماند

به گزارش قدس آنلاین، هادی مقیمی اظهارداشت : خبر درگذشت جانکاه روحانی عالی‌قدر و عالم مجاهد حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی از خدمتگزاران برجسته و مؤثر در تمامی ادوار مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یار دیرین امام راحل (ره) و رهبری موجب تألم و تأثر خاطر همگان  گردید.

فرماندار تفت نیز با صدور پیام تسلیتی ارتحال فرزند معنوی امام راحل عظیم الشان(ره) و همسنگر دیرین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حضرت آیت‌الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

محمود زارع رشکوییه اظهارداشت: آیت ا... هاشمی رفستجانی، فرزند معنوی حضرت امام(ره) و یار همیشگی و رفیق دیرین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بود که خدمات بی نظیر و شجاعانه اش از فرماندهی دوران دفاع مقدس تا مدیریت سازندگی کشور در قامت ریاست جمهور ایران اسلامی، از شورای انقلاب تا ریاست مجلس شورای اسلامی، از ریاست مجلس خبرگان تا مدیریت هوشمندانه و جامع نگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگهای زرینی در دفتر پرتورق افتخارات این انسان وارسته است که هرگز از یاد و خاطره ملت قدرشناس و رشید ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

و ی افزود: این مبارز نستوه و مقاوم، با بهره گیری از هوش سرشار و استعداد ناب خویش که با عشق و آگاهی به اسلام ناب محمدی(ص) و سیره پیامبر اعظم(ره) و اهل بیت ایشان آمیخته بود از وی تکیه‌گاه مطمئنی برای انقلاب اسلامی ایران ساخته بود که فقدان او ضایعه ای جبران ناپذیر و دشوار است که تنها در سایه لطف الهی قابل تحمل خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.