ششمین دوره مسابقات قرآنی طرح کوثر در رشته‌های حفظ، مفاهیم و روخوانی برای نخستین‌بار به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ششمین دوره مسابقات قرآنی طرح کوثر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  ششمین دوره از مسابقات قرآنی طرح کوثر در رشته‌های حفظ، مفاهیم و روخوانی ویژه برادران و خواهران به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این مسابقات از سال ۱۳۹۳ به صورت خودجوش و با مشارکت فعالان قرآنی همچون عباس سلیمی و رحیم خاکی از قاریان بین‌المللی کشورمان و فاطمه حسینی‌اعلایی مدیر طرح کوثر اجرایی و دوره‌های این طرح با استقبال علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم همراه بوده است.

امسال با توجه به لزوم فراگیر شدن فرهنگ قرآنی در فضای مجازی، دوره‌های این طرح برای نخستین‌بار به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود؛ مضمون مسابقه این دوره شامل حفظ سوره فرقان تا شوری یا اجزاء ۲۹ و ۳۰، روخوانی اجزاء ۱۹ تا ۲۵ و ۲۹ تا ۳۰، مفاهیم سوره فرقان تا شوری و اجزاء ۲۹ و ۳۰ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در ششمین دوره از مسابقات قرآنی طرح کوثر می‌توانند به آدرس تلگرامی این طرح مراجعه یا با شماره‌های ۰۹۱۰۵۳۷۸۳۵۵، ۰۹۳۷۶۴۰۸۶۳۱ و ۰۲۱۵۵۳۴۰۵۵۶۶ تماس حاصل کنند.

به گزارش فارس، نام‌نویسی در طرح قرآنی کوثر تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه دارد و رقابت‌ها ۲۰ تا ۳۰ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود؛ همچنین برگزیدگکان این مسابقات ۵ اسفندماه در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.