سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برودت هوا دلیل اصلی تاخیر در راه اندازی باند پروازی سمنان است بیان کرد: عملیات عمرانی باند فرودگاه ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساخت باند پروازی فرودگاه سمنان تاخیر دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی زندیه وکیلی ظهر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات فرودگاه سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی باند فرودگاه سمنان اظهار داشت: باند فرودگاه سمنان با حضور رئیس‌جمهور در بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برخی دلایل تأخیر در تکمیل و افتتاح باند فرودگاه سمنان گفت: علت اصلی تأخیر در ساخت‌وساز باند فرودگاه سمنان سردی هوا است.

وی افزود: در صورت مناسب بودن شرایط جوی و اعلام آزمایشگاه مکانیک خاک و هواشناسی استان سمنان در صورت وجود شرایط مناسب برای آسفالت‌ریزی، پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ روز آینده آسفالت باند فرودگاه تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح باند فرودگاه سمنان امکان فرود هواپیماهای بزرگ در حال حاضر میسر است و در حال حاضر امکان حضور هواپیماهای مسافربری وجود ندارد.

مدیر فرودگاه سمنان نیز در این نشست با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای احداث فرودگاه گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای فرودگاه سمنان هزینه شده است.

حسین شجاعی با اشاره به طرح جامع پیش‌بینی‌شده برای فرودگاه سمنان افزود: برای تکمیل و توسعه این فرودگاه ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی به میزان پیشرفت فیزیکی فرودگاه سمنان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فرودگاه سمنان ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر فرودگاه سمنان خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات عمرانی باند فرودگاه سمنان ادامه می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.