مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

بازگشت به تحصیل۷۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: از مجموع ۱۵۵ هزار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، تعداد ۲۱۳ نفر از آنها به دلایل مختلف از جمله ۷۷۷ نفر به علت عدم علاقه به تحصیل و ۳۵ نفر به دلیل ازدواج ترک تحصیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان تهران با تلاش و پیگیری‌های مداوم موفق به بازگرداندن ۷۷ دانش‌آموز به تحصیل شده و ۴۰ نفر نیز در جهت ایجاد فرصت شغلی به حوزه اشتغال معرفی و ارجاع داده شدند.

ولیئی تصریح کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۹۲ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۴ هزار و ۳۵۰ نفر در مقطع متوسطه اول، ۴ هزار و ۲۲۵ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وی تأکید کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو تحت حمایت در دوره‌های مختلف دانشگاهی؛ ۷۹۶ نفر در مقطع کاردانی، یک هزار و ۹۸۴ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۷۹۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۱۲ نفر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان در خصوص ایمن‌سازی صندوق‌های صدقات گفت: از مجموع ۶۷۰ هزار صندوق صدقه در استان تهران، ۴۳ هزار صندوق در میادین و خیابان‌های اصلی وجود دارد که ۱۵ درصد آنها توسط معتادان در معرض دستبرد و آسیب هستند که طی تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی و همکاری دستگاه قضایی با این سارقان برخورد قانونی می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند به منظور سهولت و حفط امنیت از طرح صدقه پیامکی و الکترونیکی استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.