اصفهان- شامگاه سه شنبه انفجار یک منزل مسکونی در اصفهان تخریب ۵۰ تا۸۰ درصدی ۶ منزل مسکونی همجوار و خرد شدن شیشه های ۱۹ منزل دیگر به شعاع ۱۵۰ متری در این حادثه را منجر شد.

انفجار موجب خسارت به  ۱۹ واحد مسکونی در اصفهان شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: انفجار منزل مسکونی در خیابان زینبیه کوی امام خمینی(ره) که ساعت ۲۰ و ۳۴ دقیقه شامگاه سه شنبه رخ داد موجب رعب و وحشت گسترده بین ساکنان و اهالی محل شد و خسارات گسترده ای به منازل اطراف وارد کرد.

بهزاد بزرگزاد افزود: پس از اعلام به سامانه ۱۲۵ تیم های عملیاتی ایستگاه های شماره ۷ و ۱۹، افسر کشیک وقت، مدیر منطقه ۴ عملیات، کارشناس پیشگیری سازمان، نیروهای اورژانس، شهرداری، انتظامی و شرکت گاز به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه تنها یک نفر مصدوم بر جای گذاشت که با حضور به موقع نیروهای امدادی در محل و با رعایت تمامی نکات ایمنی و عملیات تفحص، فرد مصدوم به عوامل اورژانس تحویل و به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: ماموران آتش ‌نشانی با به کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی و نوارکشی محل اهالی را از خطرات احتمالی ثانویه آگاه کردند و نسبت به تخلیه اضطراری ساکنین منازل تخریب شده اقدام کردند.

وی با تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: براساس بررسی‌ های اولیه کارشناسان، نشت و تجمع گاز شهری موجب انفجار این منزل مسکونی شده است.

بزرگزاد با بیان اینکه در این حادثه حضور مردم و ازدحام جمعیت تردد خودروهای امدادگران آتش نشانی را با مشکل روبرو کرده بود ادامه داد: تماشای صحنه حادثه نه تنها کمکی به امدادگران نمی کند بلکه در اینگونه موارد احتمال بروز حادثه ثانویه دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.